HALK - icq: 524-185
Kolmitos - icq: 221-469-004









Rambler's Top100

Russian America Top. Рейтинг ресурсов Русской Америки.

.::RuS ToP 100::.


Страница 1 из 11
Модератор форума: kolmitos 
Форум » Photoshop » Уроки » Заломлення кристалом (урок)
Заломлення кристалом
kolmitosДата: Четверг, 03.07.2008, 16:01 | Сообщение # 1
Подполковник
Группа: Администраторы
Сообщений: 132
Репутация: 6
Статус: Ушол
Важливо! Встановимо інтерполяцію (Edit> Preferences) як Бікубічний (Bicubic). Це означає, що всі зміни форм і розмірів у рамках даного уроку Photoshop додасть максимально можливу для них якість. Першим кроком нашого уроку буде створення нехитрої фігури. Для цього найбільш зручним інструментом послужить Перо (Pen). Я намалював рямокутник в перспективі; Ви можете спробувати поекспериментувати з формою іншого виду. Після створення фігури збережемо шлях, щоб не втратити його – він може ще стати в нагоді. Виберемо колір переднього плану, що контрастує з кольором фону, і заллємо ним шлях на новому шарі. Спробуйте використовувати колір з яскравістю (Brightness) порядку 50%. Іншими словами, якщо Ви користуєтеся палітрою Колір (Color) в режимі HSB, показник B повинен бути рівний 50%.

Тепер спробуємо намалювати віддзеркалення - в тому місці, в якому світло падає на частину створеної нами фігури. Створимо новий шар і згрупуємо його з нижнім шаром (щоб виконати цю операцію, клацнемо по роздільній лінії між шарами в палітрі Шари (Layers). Скинемо установки кольору в панелі інструментів на налаштування за замовчуванням. Активуємо інструмент Градієнт (Gradient) і виберемо в якості типу градієнта Відбитий градієнт (Reflected Gradient). Намалюємо градієнт під прямим кутом до краю фігури (див. малюнок). Якщо у Вас не вийшло зробити це з першого разу, - спробуйте ще раз. Змінимо Режим змішування (Blending Mode) нового шару на Оверлей (Overlay) і встановимо його непрозорість на рівні 55%. На цьому етапі у нас повинен вийти найпростіший тривимірний об'єкт, як показано на малюнку.

Зараз нам необхідно створити тонкий штрих до зовнішнього краю фігури і ще один - впоперек. Подивіться уважно на знімок палітри Шари (Layers) ліворуч: створимо два нових шари, згрупованих із шаром, на якому розташовується основна фігура. На першому шарі клацнемо на шляху, збереженому нами на першому кроці, з натиснутим Ctrl. Така операція створить виділення навколо фігури. Виконаємо команду Edit> Stroke і встановимо ширину в розмірі 1 пікселя, Колір (Color) - білий, Напрямок (Location) - Усередину (Inside). На другому шарі накреслимо за допомогою інструменту Лінія (Line) пряму лінію товщиною в один піксель паралельно краю фігури. Тепер змінимо Режим змішування (Blending Mode) обох шарів на Екран (Screen) і зменшимо їх непрозорість до 65%. Я сподіваюся, Ви задоволені виглядом фігури, яку отримали. Якщо так, то на даному етапі ми можемо об'єднати шари (Ctrl + E).

З цього моменту кожен може проявити свою фантазію у створенні кінцевого зображення. Я постараюся детально описати свої кроки, але Ви можете постаратися зробити щось своє. Спочатку продублюємо шар стільки разів, скільки нам буде завгодно (я зробив три копії основного шару), і, скориставшись командою Edit> Free Transform, змінимо їх розміри, форми і положення щодо основного шару. Використовуйте опцію Free Transform> Distort (Спотворення)- вона надасть Вам найбільшу свободу при цих діях. Спробуйте також Режим змішування (Blending Mode) деяких об'єктів змінити на Screen; це додасть зображенню динаміки.

Свічення в правому верхньому куті зображення створено за допомогою радіального градієнта (Radial Gradient), Режим змішування (Blending Mode) в цьому випадку також встановлений як Screen. На додаток до цього я створив кілька полігональних об'єктів, дублював їх і застосував Color Dodge при низькому рівні непрозорості. До викладеного корисна підказка: якщо Ви користуєтеся Color Dodge у 6-й версії Photoshop, спробуйте змінювати Непрозорість (Opacity) шару поряд зі зміною Режиму змішування (Blending Mode) - цей спосіб додасть більш тонкий перехід. Відверто кажучи, в шостій версії Photoshop результати роботи Color Dodge залишають бажати кращого, тому знадобитися якийсь час, щоб пристосуватися до його роботи

Як бачите, я додав до зображення сітку і дещо нерозбірливо написав. Якщо Ви читали попередні випуски розсилки, то знаєте, як за кілька хвилин можна намалювати досить симпатичну сітчасту текстуру. Я змінив Режим змішування (Blending Mode) шару з сіткою на Освітлення (Lighten), Непрозорість (Opacity) встановив на рівні 25%, а також застосував Маску шару (Layer Mask), щоб затінити краї. Написи у кінцевому зображенні виконані гарнітурою Futura, але Ви, звісно, можете спробувати що-небудь цікавіше.

 
Реклама
Форум » Photoshop » Уроки » Заломлення кристалом (урок)
Страница 1 из 11
Поиск: